مقالات

چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر

تیشرت ست زن و شوهری

چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر یک ایده عالی برای ایجاد هماهنگی و حفظ آراستگی بین زوج های جوان است! شما می‌توانید از طریق طرح های موجود میان در سایت فروشگاه آنلاین جامه نو از بین دسته بندی طرح دلخواه، ست زن و شوهر، طرح دلخواه خود را انتخاب نموده و اقدام به چاپ تیشرت ست دو نفره برای خود و همسرتان نمایید.

ایده‌های مختلف چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر

  1. طرح‌های هماهنگ

می‌توانید طرح‌هایی انتخاب کنید که در هر تیشرت به تنهایی بیانگر یک مفهوم هستند، اما با ترکیب آنها در کنار هم تصویر کامل تری بوجود می آید. به عنوان مثال، یک تیشرت با تصویر قلب و دیگری با تصویر قفل، متناظر با هم هستند و پیام “تو قفل قلب من هستی” را منتقل می‌کنند. یا ترکیب دو تا قلب نیمه که در کنار یکدیگر تصویر یک قلب کامل را تشکیل می‌دهد.

  1. متنوع کردن موضوعات

می‌توانید از موضوعات مختلفی برای تیشرت های زن و مرد استفاده کنید. برای مثال، یکی از تیشرت ها میتواند شامل یک موضوع طنزآمیز باشد درحالیکه دیگری می‌تواند مرتبط با موضوعات دیگر مانند جملات معروف فیلم و سریال‌ها یا حتی شعرهای عاشقانه باشد. امروزه معمولا جملات خنده‌دار و فان برای چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر معمولا طرفداران بیشتری دارد به خصوص در زمینه لباس های زیر چاپ طرح ست برای زن و شوهر ایده بسیار جالب و فانی است.

کلیک کنید: طرح های تیشرت و هودی آماده

چگونگی چاپ تیشرت‌ ست برای زن و شوهر

  • استفاده از سرویس‌های چاپگر آنلاین یا محلی: امروزه بسیاری از فروشگاه ها قادرند تیشرت های شما را با طرح های دلخواه چاپ کنند. شما میتوانید طرح های خود را به آنها ارسال کنید یا از طرح های موجود در فروشگاه های آن ها استفاده کنید. تیم جامه نو جزو بهترین مراکز چاپ طرح دلخواه روی تی شرت ست زن شوهر، تیشرت آستین بلند، تیشرت مردانه، تیشرت پسرانه و… می باشد.
  • استفاده از مواد و روش‌های چاپ مناسب: اگر قصد دارید که تیشرت‌های شما برای مدت زمان طولانی ماندگار باشند، بهتر است از مواد با کیفیت بالا و روش‌های چاپ پایدار استفاده کنید تا پس از چند بار شستشو نیز پارچه و طرح حفظ شوند. ما معمولا چاپ طرح دلخواه روی تیشرت در منزل را پیشنهاد نمی کنیم چرا که کیفیت چاپ شرکتی را ندارد و معمولا عمر کوتاهی دارند لذا در این صورت بهتر است که در ابتدا طرح دلخواه برای چاپ تیشرت ست خود را انتخاب با فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه آنلاین جامه نو که مخاطبان زیادی در سوشال مدیا دارد و روزانه بیش از صدها سفارش چاپ تیشرت ست برای زن و شهر می‌گیرد را انتخاب نموده تا با بالاترین کیفیت موجود تیشرت را چاپ کنند.

انتخاب مناسب نوع و رنگ تیشرت بسیار مهم است. برای داشتن تیشرت ست دو نفره جذاب، انتخاب تیشرت های مناسبی که به طرح شما می‌خورد بسیار مهم است. همچنین، ترکیب رنگ ها نیز می‌تواند بسیار موثر باشد. لذا در درجه اول جنس پارچه مهم است اگر جنس پارچه خود را درست انتخاب نکنید هرچقدر هم که طرح ست زن و شوهری شما جذاب باشد باز هم زیبا دیده نخواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای چاپ تیشرت ست دو نفره زن و شوهری از پارچه نخ یا پنبه استفاده نمایید.

با این ایده فانتزی و افزایش همبستگی زن و شوهر، می توانید یک تجربه ممتع و خاص را برای همدیگر و خانواده تان ایجاد کنید. بهترین ایده هدیه روزن زن، روز مرد یا روز ولنتاین بدون شک می‌تواند چاپ تیشرت ست زن و شوهر باشد. زیرا شما می توانید با انتخاب یک طرح جذاب و عاشقانه تیشرت و هودی یا حتی خنده دار و بامزه یک لباس ست دو نفره جذاب داشته باشید و با سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید.

برای چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر، می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید

۱. استفاده از خدمات چاپ تیشرت آنلاین: می توانید به وب سایت هایی که خدمات چاپ تیشرت آنلاین ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. در این وب سایت JAMEHNO.COM می‌توانید طرح یا عکس مورد نظرتان را برای چاپ طرح دلخواه روی تیشرت ارسال کنید و تعداد تیشرت های مورد نظرتان را مشخص کنید. سپس تیشرت‌ ست دو نفره خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه آنلاین جامه نو بیش از صدها طرح جذاب برای چاپ تیشرت ست زن و شوهری دارد و نمونه های آماده آن روی سایت در بخش فروشگاه قابل مشاهده است و می‌توانید از بین طرح های موجود محصول موردنظر خود را سفارش داده و یا اینکه طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

۲. مراجعه به فروشگاه‌های چاپ تیشرت: برخی از فروشگاه های چاپ تیشرت خدمات چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر را ارائه می دهند. در این فروشگاهها شما می توانید خودتان طرح مورد نظرتان را به فروشنده بدهید و او تیشرت ها با طرح پیشنهادی خودتان را برای شما چاپ کند. که خب چون تخصص اصلی این مراکز ، چاپ طرح دلخواه روی تیشرت نیست و معمولا در زمینه های دیگر کار می‌کنند لذا بهتر است این کار را نکنید و خدمات چاپ طرح دلخواه روی تیشرت ست دو نفره خود را به فروشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه مثل وب سایت JAMEHNO.COM بسپارید.

چاپ تیشرت ست برای زن و شوهر به عنوان یک هدیه عالی و منحصر به فرد برای زوج ها محسوب می‌شود.

این ست تیشرت زنانه و مردانه شامل دو تیشرت است که با طرح و متن مشابه یا مکمل یکدیگر چاپ شده اند.

ایده‌های جذاب برای چاپ تیشرت ست دو نفره زن و شوهری

شما می توانید یک تصویر از خود و همسرتان را انتخاب کنید و آن را به دو قسمتی تقسیم کنید. هر قسمت را روی تیشرت زن و شوهر چاپ کنید. می‌توانید از عکس زوج ها در روز عروسی، تصویری از همسر خود در مکان مورد علاقه او یا حتی نقاشی یا طرحی که نشان دهنده یکی از شغل های زوج ها است، استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید یک جمله یا عبارتی را بر روی هر تیشرت چاپ کنید که هر دو با هم سازگار باشند. این متن می‌تواند عاشقانه یا بامزه و خنده دار باشد یا متنی باشد که مورد علاقه همسر شماست و خاطرات خوبی از آن جمله و یا متن دارد. به عنوان مثال، “من همیشه تو را دوست خواهم داشت” بر روی تیشرت زن و “من همیشه تو را دوست دارم” بر روی تیشرت شوهر چاپ می شود می‌توان از اسم افراد هم برای چاپ روی تیشرت استفاده کرد.

شما می توانید تصویر زمینه ای را انتخاب کنید و متنی را روی آن چاپ کنید. به عنوان مثال، شما می ‌توانید تصویری از یک قلب را روی هر دو تیشرت چاپ کنید و متن “جز تو هیچ چیز را دوست ندارم” را بر روی تیشرت زن و “تو دنیای من هستی” را بر روی تیشرت شوهر چاپ کنید.

در مرکز جامه نو امکان چاپ روی هودی نیز وجود دارد و می توانید ست هودی زن و مرد با طرح دلخواه را نیز خریداری کنید!

قیمت لباس ست زن و شوهری

قیمت لباس ست زن و شوهری به طرح و اندازه و جنس آن بستگی دارد درواقع فاکتورهای مختلفی مانند تعداد رنگ‌های چاپ، طرح و طراحی مورد نظر، نوع پارچه تیشرت و تعداد سفارش شما بستگی دارد هرچه طرح شما بزرگتر و رنگ های مختلف بیشتری داشته باشد به طبع هزینه آن هم بیبشتر خواهد شد.

در نهایت، برای چاپ تیشرت ست زن و شوهر، می‌توانید از خدمات چاپ تیشرت آنلاین فروشگاه جامه نو استفاده کنید. این خدمات به شما امکان می‌دهند طرح ها و متن های خود را بر روی تیشرت انتخاب کنید و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاهده نمونه کارها و مدل‌های مختلف از تیشرت ست دو نفره وارد اینستاگرام فروشگاه جامه نو شده و نمونه تیشرت‌های ست دو نفره زن و شوهری را مشاهده نمایید. جهت ثبت سفارش و یا مشاوره همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت خرید و قیمت تیشرت تبلیغاتی + چاپ طرح دلخواه

در واتساپ همه روزه و 24 ساعته از ما مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *