مقالات

طرح خام برای چاپ روی لباس

طرح خام برای چاپ روی لباس

 شاید تاکنون به این موضوع فکر کرده باشید که چگونه می‌توانید طرح‌های مختلفی روی لباس متناسب با سلیقه خودتان داشته باشید. در بازار طرح‌های مختلفی روی لباس به چاپ رسیده است که ممکن است گاها تصاویر و یا نوشته‌های آن جذاب نباشند یا حتی معنای بدی هم داشته باشند اما اینکه بخواهید تیشرت، هودی یا حتی لباس زیری داشته باشید که با سلیقه خودتان شخصی سازی شده باشد یعنی طرح یا نوشته مورد علاقه خودتان روی آن به چاپ رسیده باشد اتفاق بسیار جالبی است که این روزها در این مارکت در حال رخ دادن است.

بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک وجود دارند که از طرح خام برای چاپ روی لباس یا تیشرت استفاده می‌کنند. یعنی کافیست شما طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید تا درنهایت لباس را درب منزل خود با اندازه، سایز، رنگ و طرح دلخواه خود تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین جامه نو به شما این امکان را می‌دهد که از طریق دسته بندی موجود در منو با عنوان “طرح های موجود” طرح خام برای چاپ روی لباس را مشاهده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب و  ثبت سفارش نموده تا بر روی لباس و تیشرت یا هر نوع پوشاک دیگری چاپ شود. اما اگر تمایلی به انتخاب طرح خام برای چاپ روی لباس را ندارید می‌توانید از میان طرح‌های آماده و چاپ شده موجود در فروشگاه استفاده نمایید.

طرح خام برای چاپ روی لباس در فروشگاه آنلاین جامه نو شامل:

  • فضانوردی
  • ست دو نفره
  • ورزشی
  • انیمه
  • شعر
  • گیمینگ
  • طبیعت گردی و گردشگری
  • ماشین
  • انیمیشن
  • برند
  • عاشقانه
  • حیوانات
  • فیلم و سریال
  • موسیقی
  • خنده دار
  • کارتون
  • ناسا
  • مذهبی
  • گوناگون

شاید یک طرح خام برای چاپ روی لباس در نظر گرفته‌اید که در دسته بندی بالا در سایت فروشگاهی جامه نو وجود نداشته باشد، لذا جای نگرانی نیست فقط کافیست با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و بعد از دریافت مشاوره رایگان درخصوص انتخاب طرح خام برای چاپ روی لباس، سفارش موردنظر خود را ثبت نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

صنعت چاپ روی پارچه تبدیل به یک کار تخصصی شده که هر کسی نمی‌تواند با بالاترین کیفیت و ضمانت به شما ارائه دهد، چرا که هنگام خرید تیشرت خام باید اطلاعات خوبی از نظر جنس و کیفیت پارچه داشته باشید تا بتوانید طرح خام برای چاپ روی لباس خود را انتخاب نمایید. گاهی اوقات انتخاب یک جنس پارچه نامناسب می‌تواند هزینه‌ای که بابت چاپ طرح خام بر روی لباس یا تیشرت می‌کنید را هدر دهد لذا پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب طرح خام برای چاپ روی لباس، با یک کارشناس هم در انتخاب جنسی پارچه و نوع طرح مشاوره داشته باشید و فرآیند چاپ روی پارچه خود را به دست هر کسی نسپارید!

استفاده از طرح خام برای چاپ روی لباس یک ایده خلاقانه است که گاها می‌تواند به بازاریابی شما هم کمک کند چرا که چاپ روی پارچه فقط مختص تیشرت، لباس زیر و روسری و هودی نیست شما می‌توانید برای لباس کار خود هم از طرح خام برای چاپ استفاده نمایید. مثلا اینکه برند شرکت خود را به عنوان یک طرح درنظر گرفته و روی لباس کار کارکنان و کارمندان خود چاپ نمایید همین امر می‌تواند موجب بیشتر دیده شدن شما شده و برند کارفرمایی یا هویت برند شما مطرح تر نماید بنابراین در نظر گرفتن لوگوی شرکت یا سازمان به عنوان طرح برای چاپ روی لباس گزینه بسیار مناسبی برای کارفرمایان و مدیران کسب و کار خواهد بود فقط کافیست کمی خلاقیت هم چاشنی آن کنید بدون شک تغییرات بزرگی در مارکتینگ شما رخ خواهد داد که منجر می‌شود از رقبا پیشی بگیرید.

طرح خام برای چاپ روی چه لباس‌ و پوشاکی می‌توان انجام داد؟

طرح‌های خام برای چاپ می‌توانند روی انواع مختلفی از لباس‌ها انجام شوند. بسته به نوع پارچه و فرآیند چاپ، طرح‌های خام ممکن است بر روی لباس‌های زیر چاپ شوند:

  1. تیشرت: چاپ طرح‌ خام بر روی تیشرت‌ها بسیار رایج است و ممکن است برای تبلیغات شرکت ها و برندینگ، لباس‌های تیم ورزشی یا لباس‌های روزمره مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا یک ورزشکار لوگوی تیم خود و همچنین اسم خود را می‌تواند به روی تیشرت چاپ نماید و سایر افراد هم می‌توانند نام ورزشکار مورد علاقه خود را روی تیشرت چاپ کنند. یا بعضی افراد علاقه زیادی به برخی سلبریتی ها دارند د راین صورت می‌توانند تصویر آنان، دیالوگ یا بخشی از شعرهایشان به عنوان یک طرح خام در نظر گرفته و بر روی تیشرت با سایز، رنگ، جنس و اندازه دلخواه چاپ نمایند.
  2. سویشرت و هودی: طرح‌های خام می‌توانند بر روی سویشرت و هودی‌ها چاپ شده و برای خلق یک استایل شخصی و منحصر به فرد استفاده شوند. معمولا استفاده از هودی کلاه دار میان برنامه نویسان وهکرها گزینه بسیار جذابی است و این دسته از افراد مشهور هستند به پوشیدن هودی بنابراین شما می‌توانید طرح خام خود را از میان جملات بامزه و رایج میان برنامه نویسان، برخی کدها و یا الگوهای برنامه نویسی معنادار و فان و یا از تصویر قهوه انتخاب نمایید. اگر به دسته بندی تیشرت برنامه نویسی مراجعه کنید قطعا ایده‌های بسیار جذابی جهت چاپ طرح خام بر روی هودی پیدا خواهید کرد.
  3. پولوشرت: برخی از طرح‌های خام ممکن است بر روی پولوشرت‌ها یا لباس‌های ورزشی چاپ شده و برای فعالیت‌های ورزشی یا تبلیغات برند استفاده شوند. برخی از باشگاه‌هیا ورزشی که به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را انجام می‌دهند این مورد می‌تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد.
  4. کلاه و کاپ: طرح‌های خام ممکن است بر روی کلاه و کاپ‌ها نیز چاپ شوند و برای تبلیغات، هدیه‌دهی یا استفاده شخصی مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از کلاه این روز میان دختران و پسران بسیار باب شده پس چه بهتر که بتوانند با استفاده از طرح خام مورد علاقه خود این کلاه ها را بسیار جذاب و شیک شخصی سازی کنند.
  5. جوراب و لباس زیر: چاپ طرح‌های خام بر روی جوراب‌ها و لباس‌های زیر نیز ممکن است برای استایل یا تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرند. البته ناگفته نماند که در پیج اینستاگرام جامه نو استفاده از طرح خام برای چاپ روی لباس زیر بسیار پرطرفدار بوده معمولا از جملات فان و ترند در فضای مجازی استفاده می‌شود که روزانه حجم زیادی از سفارش مشتریان ما را در بر دارد. برای ثبت سفارش و مشاهده نمونه کارهای بیشتر طرح خام چاپ شده روی لباس زیر فقط کافیست به پیچ اینستاگرام جامه نو مراجعه نموده و بعد از انتخاب طرح دلخواه خود با کارشناسان فروش ما از طریق دایرکت و یا شماره تلفن‌های موجود در سایت در ارتباط باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل با هزینه مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالای چاپ تحویل بگیرید.

در کل، طرح‌های خام ممکن است بر روی انواع مختلفی از لباس‌ها چاپ شوند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. اگر همچنان اطمینان ندارید که از چه طرح، پارچه و با چه سایز ، اندازه و رنگی استفاده نمایید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

استفاده از طرح خام برای چاپ روی لباس می‌تواند یک گزینه عالی جهت هدیه دادن به عزیزانتان در هر مناسبتی باشد. مهم نیست که خانم هستید یا آقا ما در فروشگاه آنلاین جامه نو با هر شخصی با هر نوع تیپ شخصیتی، هر سنی و با هر  سلیقه‌ای می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *